יום חמישי, 11 באוגוסט 2011

ירושה ומתנה - פרוייקט לקיץ

סבתא שלי (לא זאת שלמדתי ממנה לסרוג - השניה), עוברת לדיור מוגן.
כחלק מהסדר שעושים אצלה בבית אני קיבלתי את שתי הקופסאות האלה.



בתוך הקופסאות מצאתי אוצר קטן: זכיתי בכל המסרגות שלה, נראה שאני צריכה להתחיל לסרוג בשתי מסרגות :)







חוץ מהמסרגות, גם קיבלנו את כל הצמר הזה:






הסתכלתי על הצמר ועלה לי רעיון:
אנחנו (ירדן ביתי בת ה 10 ואני) נסרוג לסבתא שלי שמיכת פרחים אפריקאים, כך גם יש לנו פרויקט לסוף הקיץ וגם ניתן לסבתא שלי מתנה מיוחדת לכבוד המעבר לבית החדש.

הספקנו לסרוג שני משושים - אתם מוזמנים ללוות אותנו במהלך הפרוייקט.
כמובן שגם הדרכה מצולמת תתלווה לחוויה.


4 תגובות:

  1. אני אשמח להוראות איך עושים את המשושים.
    הרבה זמן אני מחפשת פרוייקט לרכבת והרבה זמן אני רוצה לעשות שמיכת טלאים - אומנם מתפירה, אבל נראה לי שהפרוייקט הזה יכול להתאים לי בול.
    תמר אומרת שנפתח מועדון סריגה למבוגרים.
    אמרתי לה, שבגלל שאין לנו זמן אפשר להתייחס לבלוג הזה כמו אל מועדון סריגה.

    השבמחק
  2. איזה יופי, אני כבר מתחילה לעבוד על הדרכה מצולמת.

    השבמחק
  3. רעיון מרגש ויפהפה, אשמח להדרכה מצולמת לפרח היפה הזה.

    השבמחק
  4. יש :)
    תחת הדרכות מצולמות

    השבמחק